Ви переглядаєте веб-сайт Philips lighting. Він доступний вашою мовою.
Пропозиції

    Створіть власний світловий почерк за допомогою
    LED-відтінків

    Сучасне й модне освітлення в магазині

     

    Створюйте незабутнє враження від свого магазину модного одягу завдяки LED-відтінкам світильників Philips. Створіть власну світлову "візитівку", що підкреслює привабливість товару й будь-якої секції магазину. Зробіть білі відтінки виразнішими, чорні — чіткішими, кольори — яскравішими, а джинсову тканину — більш фактурною. Завдяки LED-відтінкам ви можете створити настільки захоплюючи враження від своєї крамниці, що клієнти не захочуть покидати її.

    LED-відтінки

    Спробуйте LED-відтінки на смак

     

    Дізнайтеся, як вибір правильних LED-відтінків для вашої колекції створює правильне враження й підкреслює ваш фірмовий стиль.

    Який відтінок у вашого бренду? 

    Standard 930

    Використовуйте теплі кольори та м’які білі відтінки, щоб створити спокійну привітну атмосферу, і дізнайтеся, як можна поєднати творчість і заощадливість.

    Premium White

    Новий тренд освітлення в модних бутиках, що підкреслює білі відтінки за допомогою передових технологій на ринку, проте дає змогу заощаджувати електроенергію.

    CrispWhite

    Додайте драматизму своїй вітрині. Підкресліть білі відтінки, додайте контрасту чорним і створіть ефект справжнього мерехтіння, зберігаючи теплі кольори шкіри.

    Premium Color

    Підвищте контраст між кольоровими й білими відтінками та досягайте нових глибин кольору, щоб створити для покупців незабутні враження. Це не вплине на фонове освітлення та заощаджуватиме електроенергію.

    Denim

    Підкреслюйте контраст між кольоровою джинсовою тканиною (навіть вибіленою) і блідими матеріалами, не впливаючи на загальну атмосферу магазину.

    Кольоропередача та насиченість кольорів


    Колір має важливе значення в модних магазинах. Індекс кольоропередачі (CRI) демонструє, як кольори сприймаються у світлі з різних джерел. Однак він не дає інформації про насичені кольори. Той самий індекс охоплює і занадто бліді, і занадто насичені кольори. Графік праворуч добре показує це на прикладі лампи з індексом CRI 70, у світлі якої кольори футболки виглядатимуть надто яскравими або надто блідими. Щоб усунути цю проблему, ми розробили LED-відтінки Philips. За їх допомогою ваші колекції виглядатимуть привабливо та справлятимуть гарне враження на покупців.
    Кольоропередача

    Індекс якості кольоропередачі порівняно з індексом палітри кольорів

    У колекції Джефа Монтеса лондонських дизайнерів і модників вразили тканини, які чарівним способом взаємодіють зі світлодіодним світлом CrispWhite.

     

    Колекцію Монтеса спеціально розроблено для Philips Lighting, щоб ефектно та переконливо продемонструвати можливості білого світлодіодного освітлення для крамниць.

     

    Протягом усієї кар’єри Монтеса зачаровували легкі матеріали з пам’яттю форми та відблиски світла на різних поверхнях. Перед створенням колекції він вивчав, як світло взаємодіє з його моделями. На створення колекції Illuminosa & Velero Монтеса надихнуло інноваційне рішення Philips CrispWhite. Використовуючи такі матеріали, як скловолокно та нейлон, він показав приголомшливу гру світла на своїх убраннях.

     

    "Світло відіграє важливу роль у створенні моїх колекцій, а біле світло надзвичайно важливе для досягнення потрібного ефекту, – розказав голландський дизайнер-модельєр Джеф Монтес. – "Біле світлодіодне світло Philips CrispWhite створює цікаві відблиски на матеріалі, чітко промальовуючи всі лінії одягу".

     

    Вперше колекцію було представлено у флагманському магазині House of Fraser на Оксфорд-стрит у Лондоні, а в березні вона демонструватиметься на виставці Lighting and Building у Франкфурті. House of Fraser вибрав CrispWhite для освітлення міжнародної мережі магазинів, до якої вже входять п’ять британських бутиків, а згодом приєднаються нові крамниці в Китаї.

    Проекти

    Interact Retail

    Освітлення магазинів. Воно повсюди. А що, якби воно могло ще й підтримувати технології для підвищення ефективності, покращувати враження покупців від магазину та збирати дані для глибинної аналітики щодо крамниці? Interact Retail завдяки можливостям мережевого світлодіодного освітлення дозволяє вам робити все це, та ще більше! Створюйте неповторний і гнучкий інтер'єр магазину, направляйте покупців завдяки зонуванню й багатошаровому освітленню, а також надсилайте покупцям на смартфони зі встановленою програмою вашого магазину пропозиції на основі місцезнаходження. От це — справжня «розумна» роздрібна торгівля.
    Яскраво підсвічений фасад магазину

    Хочете дізнатись більше?

     

    Якщо у вас є запитання, зверніться до місцевого контакт-центру.