Інші бренди компанії

Новий вигляд

відомої компанії

Carrefour,
Сантьяго-де-Компостела, Іспанія


Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних рішень вдалося створити ефект денного освітлення в гіпермаркеті Carrefour, де немає вікон.
У супермаркеті Carrefour Santiago поєднано технологію світлодіодного освітлення й систему інтелектуального керування ним

Якщо ввімкнути обладнання
на повну потужність,

можна отримати ефект денного освітлення".
Правильне освітлення привертає увагу відвідувачів до представленого в Carrefour Santiago одягу
Покупці оцінюють свіжість м’яса та риби в магазині Carrefour Santiago за їх виглядом

Прагнення клієнта

 

Найбільша мережа роздрібної торгівлі Carrefour відкрила новий магазин у Північно-Західній Іспанії. Оскільки в будівлі не було вікон, через які б проникало денне світло, компанія шукала спосіб створити в приміщеннях природнє освітлення. Чи вдалося Philips досягти бажаного результату, не порушуючи норм екологічно сталого розвитку?

Правильне освітлення 


Компанія Carrefour, яка володіє 9500 магазинами в 32 країнах, знає все про торгівлю. Заснована 1959 року, компанія володіє найбільшою мережею роздрібної торгівлі в Європі та займає друге місце у світі за кількістю магазинів. Освітлення нового гіпермаркету в Сантьяго-де-Компостела стало складним завдання, оскільки будівля не мала вікон, тобто денне світло не проникало всередину. З огляду на принципи екологічно сталого розвитку, яких дотримується компанія, потрібно було знайти дієве й водночас енергоефективне рішення з освітлення.

 

Ним стало світлодіодне обладнання. Над торговими рядами ми встановили світлодіодні світильники Maxos, які створюють ефект природного освітлення. Їх яскраве, біле світло забезпечує жваву атмосферу без будь-яких неприємних відблисків. Щоб за допомогою підсвічування підкреслити якість товарів, ми зупинилися на світлодіодних лампах Ecostyle, які також характеризуються високим рівнем кольоропередачі. Ці світильники дозволяють скоротити споживання електроенергії на 55% і 50% відповідно – досить значні показники для такого великого магазину.

 

Установлені в холодильниках і морозильних камерах світлодіодні трубки Master LED SA споживають на 60% менше електроенергії та створюють привабливе біле сяйво, яке привертає увагу до продуктів. Під час роботи ця світлотехніка практично не виділяє тепло, тобто охолоджувальні елементи працюють у звичайному режимі, підтримуючи встановлену температуру, а магазин зменшує витрати на електроенергію. Керування всіма під’єднаними до мережі DyNet системами освітлення здійснюється за допомогою Philips Dynalite. Ця система дуже зручна, оскільки в ній можна вмикати попередньо налаштовані параметри освітлення.

 

Порівняно зі звичайним типом освітлення нова система, яка на 100% складається зі світлодіодного обладнання, заощаджує 60% електроенергії, споживаної в гіпермаркеті Carrefour. Ми маємо вражаючі показники – зниження викидів C02 на 96 тонн щороку.

  • Maxos LED, для промышленного сектора
    Maxos LED, для промышленного сектора
    В некоторых областях промышленности и сфере розничных продаж необходимы системы освещения с разумным периодом окупаемости и, вместе с тем, соответствующие всем техническим требован...

Приємне  
враження з першого погляду

Команда

Carrefour S.A. – гіпермаркет Carrefour Santiago

Клієнт

Хосе Франциско Мойя

Головний інженер

Хуан Карлос Монтеагудо

Консультант Philips

Пов’язані проекти