Інші бренди компанії

    Новий вигляд

    відомої компанії

    Carrefour,
    Сантьяго-де-Компостела, Іспанія


    Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних рішень вдалося створити ефект денного освітлення в гіпермаркеті Carrefour, де немає вікон.
    У супермаркеті Carrefour Santiago поєднано технологію світлодіодного освітлення й систему інтелектуального керування ним

    Якщо ввімкнути обладнання
    на повну потужність,

    можна отримати ефект денного освітлення".
    Правильне освітлення привертає увагу відвідувачів до представленого в Carrefour Santiago одягу
    Покупці оцінюють свіжість м’яса та риби в магазині Carrefour Santiago за їх виглядом

    Прагнення клієнта

     

    Найбільша мережа роздрібної торгівлі Carrefour відкрила новий магазин у Північно-Західній Іспанії. Оскільки в будівлі не було вікон, через які б проникало денне світло, компанія шукала спосіб створити в приміщеннях природнє освітлення. Чи вдалося Philips досягти бажаного результату, не порушуючи норм екологічно сталого розвитку?

    Правильне освітлення 


    Компанія Carrefour, яка володіє 9500 магазинами в 32 країнах, знає все про торгівлю. Заснована 1959 року, компанія володіє найбільшою мережею роздрібної торгівлі в Європі та займає друге місце у світі за кількістю магазинів. Освітлення нового гіпермаркету в Сантьяго-де-Компостела стало складним завдання, оскільки будівля не мала вікон, тобто денне світло не проникало всередину. З огляду на принципи екологічно сталого розвитку, яких дотримується компанія, потрібно було знайти дієве й водночас енергоефективне рішення з освітлення.

     

    Ним стало світлодіодне обладнання. Над торговими рядами ми встановили світлодіодні світильники Maxos, які створюють ефект природного освітлення. Їх яскраве, біле світло забезпечує жваву атмосферу без будь-яких неприємних відблисків. Щоб за допомогою підсвічування підкреслити якість товарів, ми зупинилися на світлодіодних лампах Ecostyle, які також характеризуються високим рівнем кольоропередачі. Ці світильники дозволяють скоротити споживання електроенергії на 55% і 50% відповідно – досить значні показники для такого великого магазину.

     

    Установлені в холодильниках і морозильних камерах світлодіодні трубки Master LED SA споживають на 60% менше електроенергії та створюють привабливе біле сяйво, яке привертає увагу до продуктів. Під час роботи ця світлотехніка практично не виділяє тепло, тобто охолоджувальні елементи працюють у звичайному режимі, підтримуючи встановлену температуру, а магазин зменшує витрати на електроенергію. Керування всіма під’єднаними до мережі DyNet системами освітлення здійснюється за допомогою Philips Dynalite. Ця система дуже зручна, оскільки в ній можна вмикати попередньо налаштовані параметри освітлення.

     

    Порівняно зі звичайним типом освітлення нова система, яка на 100% складається зі світлодіодного обладнання, заощаджує 60% електроенергії, споживаної в гіпермаркеті Carrefour. Ми маємо вражаючі показники – зниження викидів C02 на 96 тонн щороку.

    • Maxos LED, для промышленного сектора
      Maxos LED, для промышленного сектора
      В некоторых областях промышленности и сфере розничных продаж необходимы системы освещения с разумным периодом окупаемости и, вместе с тем, соответствующие всем техническим требован...

    Приємне  
    враження з першого погляду

    Команда

    Carrefour S.A. – гіпермаркет Carrefour Santiago

    Клієнт

    Хосе Франциско Мойя

    Головний інженер

    Хуан Карлос Монтеагудо

    Консультант Philips

    Пов’язані проекти