Інші бренди компанії

    Щоб
    бренд сяяв
    по-новому

    Флагманський магазин Laurèl, Мюнхен, Німеччина
     

    Дізнайтеся, як дизайн внутрішнього освітлення передає унікальний характер бренду Laurèl.
    Товари на вітрині флагманського магазину Laurèl зі встановленою світлотехнікою Philips

    Наш девіз ’Побачити, відчути, полюбити’

    чітко говорить, що наш одяг – це не просто дизайн і якість. Це чисті емоції. І виняткові світлодіодні текстильні панелі ідеально відображають нову концепцію магазину".

     

    Евелін Лагоянніс, голова з візуального мерчандайзингу та дизайну магазинів Laurèl

    Світлодіодні текстильні панелі Philips Luminous Textile із Kvadrat Soft Cells – інноваційна технологія освітлення магазинів
    Спеціалізована світлотехніка Philips у торговельному центрі Eataly

    Прагнення клієнта


    Laurèl у Мюнхені – це магазин, який має індивідуальність. Флагманський бутик всесвітньо відомого бренду одягу мав утілювати філософію Laurèl – ’Побачити, відчути, полюбити’. Чи вдалося завдяки освітленню розбудити вир справжніх відчуттів і приємно здивувати клієнтів несподіваними інтер’єрними рішеннями?
    Яскрава вітрина флагманського магазину Laurèl з обладнанням Philips

    Правильне освітлення

     

    Інноваційний дизайн інтер’єру та художнє освітлення дозволили втілити в життя концепцію бренду. Сучасні елементи, наприклад вікна в індустріальному стилі, елементи зі скла та сталі, урівноважили затишну та спокійну атмосферу, яку створили старовинні меблі. Тему природи розкрив ’вертикальний садок ’ – спеціальна конструкція з квітами, що ростуть на підсвіченій стіні.

     

    Два поверхи магазину візуально поєднали за допомогою великих світлових панелей Philips із технологією Kvadrat soft cells. Ці інноваційні текстильні панелі працюють як дисплеї динамічного освітлення та керуються за допомогою комп’ютера. Кольорові теми викликають унікальне, неймовірне відчуття комфорту, а також дозволяють представити фіолетовий – основний колір бренду – по всьому магазині.

     

    Текстильні панелі поглинають шуми, тому в приміщенні немає неприємного відлуння. Нове освітлення не лише не залишає нікого байдужим, а й створює привітну та радісну атмосферу для покупців. Новий дизайн внутрішнього освітлення ідеально передає дух Laurèl, і аналогічні перевтілення чекають на всі магазини цього бренду в Німеччині.

     

    ’Ми в захваті’, – ділиться враженнями Евелін Лагоянніс, голова з візуального мерчандайзингу та дизайну магазинів Laurèl. – Світлові текстильні панелі чудово доповнюють архітектуру магазину – вони дійсно стали його окрасою. Вони чудово нам підходять".

    Великі сяючі поверхні

    Дивовижна гра кольорів і світла на стінах

     

    Переглянути продукт

    Пов’язані проекти